Bu gün çok basit bi şekilde artık polisler araçlarının yanına gelip psilah yazdıklarında sizin belirlediğiniz itemleri verdirebilirsiniz
İlk olarak policejob/client.lua kısmının en altına bu kodu yazın
Bunu yazdıkdan sonra policejob/server.lua kısmına en altına atın
İşlem bu kadardı artık polisler araçlarının yanına gidip bu komutu yazdıklarında sizin belirlediğiniz itemleri vericektir
İlk olarak policejob/client.lua kısmının en altına bu kodu yazın
Kod:
RegisterCommand("psilah", function()
if PlayerData.job ~= nil and PlayerData.job.name ~= 'sheriff' and PlayerData.job.name == "police" then
if PlayerData.job.grade ~= 0 then
local PlayerPed = PlayerPedId()
local arac = ESX.Game.GetClosestVehicle(GetEntityCoords(PlayerPedId(), true))
if GetVehicleClass(arac) == 18 then
exports['progressbar']:Progress({
name = "silah_cek",
duration = 15000,
label = 'Araçtan Silah Alınıyor',
useWhileDead = true,
canCancel = true,
controlDisables = {
disableMovement = true,
disableCarMovement = true,
disableMouse = false,
disableCombat = true,
}
}, function(cancelled)
if not cancelled then
TriggerServerEvent("policejob:mp7")
else
TriggerEvent("notification",'İşlemi İptal Ettin')
end
end)
else
TriggerEvent("notification",'Yakınında Polis Aracı Yok!')
end
else
TriggerEvent("notification",'Rütben Yeterli Değil!')
end
else
TriggerEvent("notification",'Polis Değilsin!')
end
end)
Kod:
RegisterNetEvent('policejob:mp7')
AddEventHandler('policejob:mp7', function()
_source = source
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
if xPlayer.job.name ~= 'police' then
print(('policejob: %s attempted to spawn in an item!'):format(GetPlayerIdentifiers(xPlayer.source)[1]))
return
end
xPlayer.addInventoryItem("item", miktar)
xPlayer.addInventoryItem("item", miktar)
xPlayer.addInventoryItem("item", miktar)
end)
- Paylaşım Şifresi
- yok
- Paylaşımınızın kullanım alanını yazınız
- Fivem script